3 דרכים לקבל מהיר בהריון – גם כאשר דבר עבד!

באפשרותך להריון מהר, גם אם אתה כבר מנסים כבר זמן רב, ושום דבר נוסף מועסק. תהית כיצד דבר זה מתאפשר. אחרי הכל, אם אתה נתקל בבעיות פוריות, אינה מצב רפואי המקובלת בו צריך להתחיל לראות של רופא מומחה, ולהתחיל אולי אפילו קבלת טיפולים יקרים אוהבת הפריה מלאכותית, הפריה ב ויטרו? האם אלה האפשרויות היחידות, מלבד אימוץ (שהיא גם יקר), אם אתה כבר היו נאבקים יש תינוק? בהחלט לא! באפשרותך להפסיק ואמר "אני רוצה להיכנס להריון" הרופא שלך ולהיות למעשה בהריון במהירות ובאופן טבעי שיטות אלה שלוש קלה:

1. לדעת מחזורים של הגוף. אם ברצונך להיכנס להריון מהיר, זה חשוב. נשים רבות לא יודע מתי ovulating, או כאשר הם בבית שלהם הפורה ביותר. הדבר נובע ידע חיוני שיהיה, השגת לקיים יחסי מין בזמן הנכון שיהיה ברמה הגבוהה ביותר של זרע המקבל והמפרה ביצה מוכן. בדרך כלל, ניתן לקבוע את הימים fertilie שלך על-ידי חיפוש בלוח שנה. מרבית הנשים אינן הפורה במהלך 11 עד 14 ימים של מחזור הווסת (משמעות ימים 11 עד 14 לאחר היום הראשון של תקופת שלך). את צוואר הרחם הפרשת הליחה יהיו העקביות של חלבוני ביצה כאשר אתה שיא פוריות, כך זהו סימן אחר לצפות, זה בדרך כלל קורה בימים 11 מבעד לחלון 14 (אך לא עם כל woman…so, עליך לדעת מחזורי את גופך '). אם אתה עדיין לא בטוח כאשר אתה ovulating, לכן בחלק שלך ביותר הפורה, לקבל כמה בדיקות ביוץ נדבקת ממאגר סמים. אלה תדווח לך כאשר אתה אתה ovulating, ללא כל שאלה.

2. קבל זרע partern שלך ואיכות ביצה משלך שנבדקו. מבחנים אלה הם בדרך כלל לא expensive…just כמה מאות דולרים עבור שניהם. אם יש בעיה עם כל אחד מכם במחלקת הרבייה, עליך לדעת, ועליך לנקוט צעדי. למרבה המזל, ישנן מתקנת צעדים שבהם באפשרותך לנקוט כשאחד של אתה בודק פחות מ הפורה באופן מושלם.

3. לקבל את גופך באיזון. פוריות הוא בדרך כלל סימן משהו היא להשיג איזון ב- body…either עם אתה או בן הזוג או את שניהם. הדרך הטובה ביותר לקבל את הגוף באיזון בין להתכונן הריון בריא היא להשתמש הרפואה הסינית. יש לו היסטוריה של 5,000 שנה של סיוע לאנשים להתגבר על כל מיני בעיות בריאות, כולל פוריות. אקופונקטורה, צמחים, תזונה ועוד כל משמשים ברפואה הסינית כדי חוסר איזון נכון לסייע שבהשגת בהריון מהירה, לעתים קרובות מהירה יותר לך אי פעם דמיינה האפשר. לכן, אם אינך מעוניין עליך לומר, "אני רוצה להיכנס להריון" יותר, השתמש בשלושה צעדים אלה כדי להבטיח לך באמת להיריון לבסוף.

בואו להגשים חלום של קולטים! להריון מהר עם תוכנית נס הריון. תוכנית הכל טבעי עבור להיריון והוא מובטח למעשה לעבוד. לא תמצא תוכניות אחרות-התפישה טבעי המציע אשר. אלפי נשים שהשתמשת בו, ואת רוב השיגו הריון בריאות, אפילו היטב לתוך 40?s שלהם, חלק מהם בפעם הראשונה. למה לא נסה נס הריון והנח לו לסייע לך בעבר ילד, מדי? מאחל לך להנות אמהות!


חישוב הריון